sobota, 15 czerwca 2013

Test na czakry - powtórka po dwóch latach :)

Poniżej wklejam test robiony dzisiaj


A tu dla porównania, test sprzed dwóch lat




Porównanie:
Na zbliżonym poziomie: Czakra podstawy, sakralna, manipura, czakra gardła 
i trzeciego oka, różnica w granicy +/- 10%)
Czakra serca - bardziej zharmonizowana, mam wrażenie że jestem wciąż wrażliwa 
i empatyczna, ale nie nadwrażliwa
Największa "różnica" - czakra korony aż 50%
(mam wrażenie, że to wynik codziennej medytacji, pomimo tego że ta czakra jest 
nad aktywna, to traktuję wynik na plus, czuję się "nieoderwana od ziemi", 
obecna w życiu codziennym, co potwierdza czakra korzenia na plus, większe uziemienie)

Ewidentnie zaś trzeba popracować nad czakrą sakralną i manipurą.
Czasem mam wrażenie, że jestem pozbawiona ego i zupełnie pozbawiona ID - popędy.

6 komentarzy:

  1. Gdzie można zrobić taki test na czakry?
    luciad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej.. ja robiłam tu:

      http://www.eclecticenergies.com/chakras/chakratest.php

      :)

      Usuń
  2. Dzięki i... dobrych snów! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też sobie zrobiłam ten test i mam nawet ogólnie podobny wynik do Twojego (ostatniego), choć też ogólnie "gorszy", ale trzy czakry wyszyły mi identycznie z Twoimi: czakra serca, korony i trzeciego oka. :-)

    OdpowiedzUsuń